[rank_math_breadcrumb]

الزام به ثبت کد ملی برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی فرزام

در دوره جدید ارائه کد ملی برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی الزامی است و اگر در بازه ثبت نامی 11 دی ماه لغایت 25 دی ماه کد ملی در سامانه ثبت نگردد، به منزله انصراف و عدم ثبت نام بیمه شده گان می باشد و امکان ثبت نام مجدد تا سال بیمه ای بعد فراهم نخواهد شد.

بیمه درمان تکمیلی فرزام

احتراماً به اطلاع تمامی مشتریانی که از خدمات بیمه درمان تکمیلی فرزام استفاده می نمایند می رساند، در دوره جدید ارائه کد ملی برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی الزامی است و اگر در بازه ثبت نامی 11 دی ماه لغایت 25 دی ماه کد ملی در سامانه ثبت نگردد، به منزله انصراف و عدم ثبت نام بیمه شده گان می باشد و امکان ثبت نام مجدد تا سال بیمه ای بعد فراهم نخواهد شد.

اخذ کدملی در ابتدای قرارداد جدید بخاطر الزام قانونی بیمه مرکزی و قوانین جمهوری اسلامی و نیز ارائه خدمات آنلاین توسط شرکت بیمه رازی می باشد.

لذا خواهشمند است اطلاعیه های این شرکت کارگزاری را به همکاران خود اطلاع رسانی نمایید.

  • ثبت نام از تاریخ 11 دی ماه در سامانه بیمه ماهان انجام خواهد شد.

 

  • اطلاعیه های قبلی

پیرو تمدید قرارداد بیمه درمان تکمیلی پرسنل محترم شرکت هواپیمائی ماهان نزد شرکت بیمه رازی، همانطور که در اطلاعیه قبلی نیز اعلام گردید، پوشش ها و شرایط جدید و نیز تاریخ ثبت نام افراد جدید یا حذف نام تا تاریخ 10 دی ماه اعلام خواهد گردید.
کلیه افرادی که ثبت نام می کنند از تاریخ اول دی ماه تحت پوشش قرار خواهند گرفت و هزینه های انجام شده نیز بر اساس تعهدات بیمه پرداخت خواهد شد.
ضمناً در خصوص عدم واریز هزینه های مربوط به قبل از یکم دی ماه توسط شرکت بیمه پارسیان، تعهدات بر اساس قرارداد از این بیمه گر اخذ و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

افرادی که جراحی و بستریهای بیمارستانی در این مدت خواهند داشت می توانند به دفتر بیمه فرزام واقع در ساختمان شماره 4 مراجعه یا با شماره 48386161 تماس بگیرند.
? 02141752000
✅فرزام، کارگزار رسمی بیمه
#بیمه_درمان_تکمیلی_فرزام

 

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


One thought on “الزام به ثبت کد ملی برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی فرزام”

  1. محمد حسين سلطاني پناه گفت:

    بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *