[rank_math_breadcrumb]

بدون بیمه، عید مسافرت نروید

ما هم نیز یک برنامه بیمه ای برای نوروز 97 داریم. لطفا از پکیچ بیمه ای نوروز 97 کارگزاری بیمه هواپیمائی ماهان خرید نمایید. بیمه جان و مال خود را فراموش ننمایید.

با فرا رسیدن اسفند 96 ، به سرعت به سمت نوروز 97 می رویم و در این زمان خیلیها به فکر برنامه ریزی برای مسافرت در نوروز می افتند.

  • سفر با خودروی شخصی:

برای سفر باید مقدماتی آماده کرد. اگر با ماشین شخصی خود سفر می کنید باید سرویس های دوره ای و کنترل های خاص سفر را زودتر انجام دهیم، چون روزهای آخر خیلی از تعمیرگاهها شلوغ خواهند شد. لطفا پس از سرویس خودروی خود به تاریخ اعتبار بیمه نامه شخص ثالث خودروی خود هم نگاه بیاندازید. مطمئن باشید که در ایام سفر دارای اعتبار باشد. اگر اعتبار ان در ایام نوروز به پایان می رسد امور تمدید آنرا زودتر انجام دهید. اگر میخواهید از ما خرید نمایید می توانید با شماره 02141752000 تماس بگیرید و غیر حضوری بیمه نامه ثالث خود را تمدید نمایید و با پیک در محل مورد نظر خود آنرا دریافت نمایید.

-شرایط خرید بیمه ثالث از شرکت کارگزاری ماهان فرزام:

الف– برای عموم: ۲۰ درصد پیش پرداخت و ۴ قسط متوالی ماهانه (بصورت چکی مالک خودرو) به شرطی که هر قسط کمتر از ۵۰ هزار تومان نباشد.

ب– برای پرسنل شرکتهای طرف قرارداد: در ۱۰ قسط متوالی ماهانه بدون پیش پرداخت (بصورت کسر از حقوق) به شرطی که هر قسط کمتر از ۵۰ هزار تومان نباشد.

حالا که صحبت از خودرو شد لطفا در خصوص خرید یک بیمه نامه خوب مکمل برای خودروی خود هم تصمیم بگیرید. بیمه بدنه می تواند محافظ و پشتیبان مال شما باشد. شما می توانید با یک مبلغ مناسب سرمایه خود را هم بیمه نمایید. اگر میخواهید از ما خرید نمایید می توانید با شماره 02141752000 تماس بگیرید و غیر حضوری بیمه نامه ثالث خود را تمدید نمایید و با پیک در محل مورد نظر خود آنرا دریافت نمایید.

-شرایط خرید بیمه بدنه از شرکت کارگزاری ماهان فرزام:

الف– برای عموم: در ۱۰ قسط متوالی ماهانه بدون پیش پرداخت (بصورت چکی مالک خودرو) به شرطی که هر قسط کمتر از ۵۰ هزار تومان نباشد.

ب– برای پرسنل شرکتهای طرف قرارداد: در ۱۰ قسط متوالی ماهانه بدون پیش پرداخت (بصورت کسر از حقوق) به شرطی که هر قسط کمتر از ۵۰ هزار تومان نباشد.

  • بیمه حوادث سفر

لطفا با هر وسیله ای میخواهید بروید سفر و هر کجا می روید در این مدت خود را بیمه نمایید. برای سفرهای خارجی بیمه مسافرتی را از سایت فروشگاه آنلاین بیمه ماهان بخرید و اگر میخواهید مسافرت داخلی بروید یک بیمه حوادث بخرید. به هر حال طبق آمار حجم سفرهای داخلی و خارجی در دوران عید نوروز افزایش می یابد و این حجم از سفر نگرانی های خاص خود را به دنبال دارد.

  • بیمه آتش سوزی منزل مسکونی

قبل از سفر اقدامات ایمنی را برای منزل خود در نظر بگیرید. لطفا در کنار همه مراقبتها و پیش بینیها برای حفظ از اموال خود قبل از سفر، یک بیمه اتش سوزی هم بخرید. قیمت یک بیمه آتش سوزی در مقابل پوشش هایی که می دهد خیلی کم و ارزان است.برای خرید یک بیمه آتش سوزی ارزان و خوب به سایت فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


One thought on “بدون بیمه، عید مسافرت نروید”

  1. بی تریپ گفت:

    خیلی ممنون از اطلاعاتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *