[rank_math_breadcrumb]

فردا آخرین روز خرید بیمه نامه سفرهای نوروزی است

به هر حال سفر و تعطیلات دغدغه هایی دارد. با بیمه کردن جان و مال و مسئولیت خود این دغدغه ها که به حق می باشد با آرامش سفر کنید. پیشنهاد ما به شما بیمه عمر و بیمه اتش سوزی و بیمه بدنه خودرو برای نوروز 97 باشد.

سلام

فردا آخرین فرصت برای خرید بیمه نامه است. پس لطفا بدون بیمه عید مسافرت نروید.

قطعا برای آغاز سفرهای نوروزی دیگر تصمیم خود را گرفته اید و در حال جمع و جور شدن وسایل سفر هستید. لطفا قبل از سفر بیمه نامه های زیر را تهیه نمایید.

– بیمه آتش سوزی منزل مسکونی به همراه پوشش های اضافی را قبل از سفر برای منزل خود تهیه کنیدف تا سرمایه خود را در مقابل آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، ترکیدگی لوله و چند پوشش دیگر مقاوم سازید. بیمه آتش سوزی منزل قیمت ارزانی دارد و  می توان بصورت آنلاین آن را خرید. (خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی)

– بیمه ثالث: خودروی شما باید بیمه ثالث داشته باشد. این بیمه نامه اجباری و مسئولیت شما را در قبال اشخاص ثالث بیمه می نماید. لطفا به تاریخ اعتبار بیمه نامه ثالث خودرو خود توجه نمایید. برای خرید یا تمدید بیمه نامه بصورت تلفنی و تلگرامی با شماره 02141752000 تماس بگیرید. تحویل بیمه نامه در محل بصورت رایگان می باشد. امکان خرید بیمه نامه بصورت اقساطی نیز فراهم شده است.

– بیمه بدنه برای خودروی شما اجباری نیست اما قیمت خودرو و حوادثی که آنرا تعقیب می نماید ما را ترغیب می نماید که خطرات تصادف، آتش سوزی، سرقت و . . . را بیمه نماییم. برای خرید یا تمدید بیمه نامه بصورت تلفنی و تلگرامی با شماره 02141752000 تماس بگیرید. تحویل بیمه نامه در محل بصورت رایگان می باشد. امکان خرید بیمه نامه بصورت اقساطی نیز فراهم شده است و به همراه بیمه نامه یک عدد کپسول آتش نشانی ویژه خودرو هدیه بگیرید.

– بیمه حوادث: شما می توانید برای مدت سفر و تعطیلات نوروز یک بیمه نامه حوادث با پوشش عمر و هزینه های پزشکی خرید نمایید. برای خرید بیمه نامه بصورت تلفنی و تلگرامی با شماره 02141752000 تماس بگیرید. تحویل بیمه نامه در محل بصورت رایگان می باشد.

– بیمه مسافرتی: اگر مسافر و عازم به خارج از کشور می باشید حتما یک بیمه مسافرتی از ما بخرید. هزینه های پزشکی در خارج از کشور زیاد هست و همراهی یک بیمه گر خوب درمانی در خارج از کشور در حوزه کاری ماست. برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی به سایت بیمه ماهان مراجعه نمایید و غیر از پوشش های پزشکی در مدت سفر منزل خود را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه آتش سوزی و سرقت قرار دهید.

 

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *