[rank_math_breadcrumb]

ماهان فرزام، ارائه کننده بهترین خدمات بیمه درمان تکمیلی

در حال حاضر در حدود بیست هزار نفر از خدمات بیمه درمان تکمیلی شرکت کارگزاری ماهان فرزام استفاده می نمایند. در این شرایط ماهان فرزام تمام تلاش خود را برای اخذ بهترین خدمات از شرکتهای بیمه اخذ و به مشتریان خود ارائه می نماید.

مشتریان کارگزاری ماهان فرزام می توانند برای اطلاع از پوششهای بیمه درمان تکمیلی به سایت www.farzaminsurance.ir  ، قسمت ویژه شرکت خود مراجعه نمایند.

شما به دو روش می توانید از مزایای بیمه درمانی خود استفاده نمایید:

الف: مراجعه مستقیم به مراکز درمانی:

خواهشمند است در صورت وقوع حادثه یا خسارات در مدت بیمه نامه ناشی از خطرات تحت پوشش بیمه نامه مدارک ذیل را با توجه به نوع خسارت وارده (فوت ، نقص عضو و هزینه های پزشکی ) جهت تشکیل پرونده و پرداخت خسارت ظرف مدت ۳۰ روز به دفتر ما ارسال فرمایید .

 

 

ردیف بیماری مدارک لازم
۱ خدمات تشخیصی
مانند: سونوگرافی ، اسکن ، آندوسکوپی ، تست ورزش نوارعصب عضله
۱-اصل فاکتور یا صورتحساب ( کپی برابر اصل یا المثنی غیر قابل پرداخت است )
۲-دستور پزشک معالج
۳-کپی گزارش ( جواب )‌سونوگرافی ، MRI ،آندوسکوپی و. . .
۲ جراحی های مجاز سرپائی ، لیزرتراپی و شکستگی ها ۱-اصل گواهی پزشک مبنی برنوع صدمه محل آن نوع درمان انجام شده و مبلغ پرداخت شده با ذکرنام بیمار و تاریخ مراجعه
۳ هزینه های بیمارستانی خصوصی ۱-اصل صورتحساب بیمارستان با مهروامضاء حسابداری (مالی) وگواهی مبلغ پرداخت شده توسط بیمار
۲-اصل کلیه مدارک بیمارستانی مانندشرح عمل جراحی ،گواهی بیهوشی ،گواهی ویزیت ها ،نسخ دارویی
آزمایشگاه و…(درصورتیکه بیمه شده به بیمارستان طرف قرارداد با بیمه گراول مراجعه کرده باشد به عبارت
دیگرازدفترچه بیمه خودبرای بستری استفاده کرده باشد کپی برابراصل این مدارک قابل قبول می باشد)
۴ هزینه های بیمارستانی دولتی ۱-اصل صورتحساب بیمارستان ممهور به مهرحسابداری وگواهی مبلغ پرداختی توسط بیمار
۲-کپی خلاصه پرونده یا شرح عمل
تبصره : در صورتیکه بیمه شده به بیمارستانهای خصوصی غیر طرف قرارداد با سازمانهای بیمه گر پایه مراجعه کرده و تمایل داشته باشد سهم این سازمانها (تامین اجتماعی ، خدمات درمانی ، ارتش) را دریافت کند ابتدا باید مدارک بیمارستانی را به سازمانهای ذکر شده ارائه داده درنهایت کپی برابر اصل مدارک به همراه کپی چک صادر شده رابه این شرکت ارسال نماید . بدیهی است درصورت ارسال مدارک بیمارستانی به این شرکت و صدور چک بازپس گرفتن مدارک جهت ارائه به سازمانهای بیمه گرپایه امکان پذیرنمی باشد.

 

 

ب – مراجعه با معرفینامه فرزام به مراکز درمانی طرف قرارداد: بیمه شده محترم بر اساس تجربیات ما ، ارزیابان شرکت بیمه در زمان ارزیابی پرونده های پزشکی، خسارت شما را برابر با میزان تعرفه توافقی بیمارستان مشابه و هم درجه طرف قرارداد بیمه برآورد می نمایند. لذا پیشنهاد می نماییم قبل از مراجعه به مراکز درمانی برای پرداخت هزینه کمترنسبت به اخذ معرفینامه درمانی از ما اقدام نمایید.

مدارک لازم جهت صدور معرفی نامه بیمارستانی جهت بیمه شدگان:  نسخه پزشک متخصص مبنی بر بستری شدن در بیمارستانهای طرف قرارداد با ذکر علت بستری  (عمل انحراف بینی: اسکن یا رادیولوژی قبل از عمل جراحی الزامی می باشد.)

  • روال صدور معرفینامه در تهران: در ساعات اداری می توانید به دفاتر ماهان فرزام مراجعه و نسبت به تهیه معرفینامه اقدام نمایید. معمولا این کار حدود نیم ساعت زمان خواهد برد.
  • روال صدور معرفی نامه بیمه پارسیان در شهرستان ها : بیمه شده باید به شعب شرکت بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه کرده و در صورتی که مجتمع مورد نظرش دسترسی به قراردادهای ما را نداشته باشند ، در ساعات اداری با آقای امینی به شماره تماس ۸۲۵۹ – داخلی : ۱۷۰۲ تماس گرفته ، ایشان معرفی نامه را با شماره سریال شهرستان ، صادر و برای شعبه ارسال و شعبه پرینت گرفته و تحویل شما می دهد . ممکن است این فرایند کمی زمان بر باشد.
  • درمواقع ضروری مخصوصا شبها، جهت ارتباط با بیمه درمان تکمیلی پارسیان با شماره همراه ۰۹۱۲۸۳۸۱۰۲۷ تماس حاصل فرمایید. لطفا این شماره تلفن همراه را در گوشی هایتان ذخیره نمایید.
  • شما می توانید جهت مشاهده صورتحساب هزینه های درمانی به سایت farzaminsurance.ir و یا آدرس http://darman.parsianinsurance.ir/insuredportallndex.php   مراجعه نمایید . اگر برای اولین بار است که به سایت مراجعه می نمایید لازم است، شماره قرارداد خود را از پرسنل بیمه فرزام دریافت نمایید، سپس در قسمت ثبت نام در پورتال ، ثبت نام را انجام داده و با شماره پرسنلی و شماره قرار داد و رمز عبور می توانید به لیست هزینه های خود دسترسی پیدا کنید.
  • در صورتیکه در دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی از ما دچار مشکل شدید می توانید با شماره ۴۸۳۸۶۱۶۱-۰۲۱ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *