[rank_math_breadcrumb]

میخوای با خرید بیمه مسافرتی بلیط رایگان بگیری

اگر قصد خرید بیمه نامه مسافرتی دارید فقط از بیمه ماهان خرید نمایید، چون با خرید از بیمه ماهان می توانید از مزایای باشگاه کثیرالسفر ماهان برخوردار می شوید.

  • مدیریت بازاریابی شرکت هواپیمائی ماهان به خریداران بیمه از سایت بیمه ماهان هدیه می دهد

در این طرح به ازای هر خرید مایل دریافت می نمایید. شما با جمع کردن مایل ها می توانید آنرا به بلیط رایگان و استفاده در سایر فروشگاههای طرف قرارداد با باشگاه کثیرالسفر ماهان مصرف و تبدیل نمایید. شما برای دریافت مایل ها باید عضو باشگاه کثیرالسفر ماهان باشید. لذا برای ثبت نام وارد سایت باشگاه کثیرالسفر ماهان شوید و ثبت نام نمایید و کارت عضویت دریافت نمایید.

بنابراین علاوه بر تخفیف های ویژه در خرید خود از بیمه ماهان، از مزایای ویژه عضویت در باشگاه کثیرالسفر ماهان بهره مند شوید.

 

  • درباره باشگاه کثیرالسفر ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان افتخار دارد تا خدماتی متفاوت را به مسافرین کثیر السفر خود ارائه نماید. افتتاح باشگاه مسافرین کثیر السفر هواپیمایی ماهان در سال 1388 در راستای نیل به این هدف، بالاترین حد خدمات خود را برای شما تدارک دیده است. با عضویت در این باشگاه و کسب امتیازات لازم میتوانید خاص بودن را تجربه کنید.

یکی از مزایای باشگاه کثیرالسفر ماهان اینست که اعضای محترم باشگاه میتوانند با مراجعه به شرکای تجاری باشگاه مانند بیمه ماهان و انجام خرید ضمن بهره مندی از خدمات خوب، امتیاز (Award Miles) دریافت نمایند.

 

درباره بیمه ماهان

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، وب سایت مقایسه و خرید بیمه است. با کمک فروشگاه آنلاین بیمه ماهان می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان برای ارائه خدمات بیمه‌ای با شرکت کارگزاری ماهان فرزام که دارای پروانه فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است همکاری می‌نماید و تمامی فرآیندهای آن، بر اساس قوانین و مقررات است.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


۲ thoughts on “میخوای با خرید بیمه مسافرتی بلیط رایگان بگیری”

  1. بلیط چارتر هواپیما گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون خیلی خوب بود

  2. بلیط چارتر گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *