[rank_math_breadcrumb]

نقد و بررسی بیمه شغلی مهمانداران (Loss Of License (LOL

بیمه نامه برای مهمانداران و مهندس هواپیما برای اولین بار در تاریخ مهمانداری تهیه و در اختیار شما قرار گرفته و به زودی وقتی گزارش خسارت های پرداخت شده را ببینید متوجه خواهید شد که چه کار با ارزشی صورت پذیرفته است.

مهماندار محترمی در خصوص شرایط جدید بیمه (Loss Of License (LOL انتقاداتی داشتند که برای ما ارسال نمودند. در ادامه نظر ایشان و پاسخ ما را در این خصوص بخوانید:

 

متن نقد مهماندار محترم:

با سلام
ابتدا ازخبرو مصاحبه خوبی که در سایت درج شده تشکر میکنم،
من جهت تمدید بیمه نامه به واحد مراجعه کردم ولی با دیدن شرایط جدید و مبلغ حق بیمه معادل دوبرابر که با توجه به خسارت پرداختی که اندازه بیمه نامه

 

سال قبل شرکت رازی بود،منصرف شدم،یعنی سقف خسارت همون مقدار ولی مبلغ حق بیمه دقیقا دوبرابر بیمه نامه قبلی بود،اینکه این طرح بیمه طرحی فوق العاده و خوب است شکی نیست و بابت این طرح کمال تشکر را دارم ولی شرایط حق بیمه و خسارت امسال از محبوبیت این بیمه بطور جدی متاسفانه کاسته،خواهشمندم درصورت امکان فرمول حق بیمه و پرداخت خسارت اصلاح شود،تا تعداد بیشتری از همکاران و من جمله خودم شرایط دریافت این بیمه نامه راداشته باشند،با کم شدن مبلغ حق بیمه مبلغ خسارت هم کم میشود که این نیز جزو طرح جدید این بیمه نامه میباشد ولی مشکل نسبت پرداخت خسارت و حق بیمه است که با توجه به بیمه نامه پارسال و با رجوع به مثال زده شده در متن مصاحبه اصلا مناسب نیست .بیمه نامه گذشته من با مبلغ پرداختی ماهیانه ۸۹هزارتومان حدود چهل میلیون تومان خسارت دایم راشامل میشد.توفیق روزافزون وسلامتی برایتان از آرزومندم.

 

پاسخ فرزام:

با سلام
بله حق با شماست قیمت بیمه نامه در سال جدید نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
البته به اطلاع می رسانیم که در دو هفته اول به خاطر مشکلات سیستمی هم نرخ خیلی بالاتر و هم پوشش ها کمتر اعلام می شد که به سرعت اصلاح شد و حتی برای افرادی که با همین شرایط خریداری کرده بودند مجددا اصلاح و پوشش هایشان را افزایش دادیم با اینکه خودشان خبر نداشتند و به همان قیمتها راضی بودند.

اما دلایل افزایش قیمت به میزان نرمال نیز به شرح ذیل می باشد:
۱- هر ساله قیمت بیمه نامه ها به دلایل مختلف (تورم، افزایش حقوق و دستمزد و . . . ) افزایش می یابد و این روال در همه جا وجود دارد. مثلا آیا قیمت بلیط هواپیما هر ساله ثابت می ماند.
۲- قیمت بیمه نامه در سال اول بصورت آزمایشی ارائه شده بود و با شرایط سال اول و خسارت های پرداخت شده، شرکت بیمه در سال جدید نرخ جدید را لحاظ گردید.
۳- به هیچ وجه قیمت بیمه نامه دو برابر نشده است.
۴- البته ما نیز فقط تماشاگر نبودیم که هر ساله قیمتهای بیمه افزایش پیدا می نماید کاری نکنیم، ما دو امتیاز بزرگ از شرکت بیمه برای شما اخذ نمودیم:
الف- تا پایان سال هر کسی این بیمه نامه را بخرد تا سال ۱۴۰۰ قیمتها برای این افراد ثابت خواهند بود و اگر شما افزیش قیمت امسال را بین ۵ سال تقسیم کنید این عدد چیزی دیگر نخواهد بود.
ب – پوشش از دست دادن شغل بصورت دائم از 70 میلیون تومان به 100 میلیون تومان و پوشش گراند از سقف 6 ماه به 9 ماه افزایش یافته است.
ج- از امسال به بعد به ازای هر سال تمدید شما مشمول ۵ درصد تخفیف عدم خسارت خواهید بود. لذا در نهایت نه تنها نرخ ها افزایش نیافته بلکه کاهش نیز یافته است.
به این ترتیب توجه داشته باشید که این بیمه نامه برای مهمانداران و مهندس هواپیما برای اولین بار در تاریخ مهمانداری تهیه و در اختیار شما قرار گرفته و به زودی وقتی گزارش خسارت های پرداخت شده را ببینید متوجه خواهید شد که چه کار با ارزشی صورت پذیرفته است.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *