[rank_math_breadcrumb]

چرا باید برای بچه هامون بیمه عمر بخریم؟

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری برای آینده فرزندامون تهیه بیمه عمر و سرمایه گذاری است. در کشوری مانند ژاپن حدود 36% مردم تحت پوشش بیمه عمر هستند که درصد قابل توجهی است.

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری برای آینده فرزندامون تهیه بیمه عمر و سرمایه گذاری است. در کشوری مانند ژاپن حدود 36% مردم تحت پوشش بیمه عمر هستند که درصد قابل توجهی است.

اگر بخوام با روزی هزار تومان برای فرزندم سرمایه گذاری کنم چیکار می تونم بکنم؟

تقریبا هیچکاری غیر از بیمه عمر نمیشه کرد. نزدیکترین راه به این پس انداز فقط خرید سکه و طلاست . اما دو تا مشکل داره یکی اینکه یکسال طول میکشه یک سکه برای بچه خرید دوم اینکه نگهداری و ریسک قیمت هم وجود داره. به هر حال من اینکار رو نهی نمی کنم بلکه تشویقتون رو هم می کنم . اما اولویت بیمه عمر هست.

اگه تصمیم گرفتید برای فرزندتون بیمه عمرو سرمایه گذاری داشته باشید، منم پدر هستم و تجریه کاری من اینطور میگه: بهتره بیمه رو بنام خودتون (پدر یا مادر) اول بخرید و منافع بیمه رو به فرزندتون هدیه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می تونید با من تماس بگیرید: 41752000 – 021

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


۴ thoughts on “چرا باید برای بچه هامون بیمه عمر بخریم؟”

  1. خانه گفت:

    بیمه عمر امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته ولی ضریب نفوذ آن در ایران کمتر از حد استاندارد است. بطور مثال این ضریب در کانادا ۶۰ درصد و در ایران ۱۳ در صد است

  2. هادی موحد گفت:

    با سلام من خودم کارمند دانشگاه هستم الان سه بیمه عمر پس انداز به نام خودم و همسرم و دوفرزندم دارم که ماهیانه از حقوقم کم میشه از سال ۷۶ با بیمه آسیا شروع کردم بعد در سال ۸۶ بیمه ایران و بعد در سال ۸۰ بیمه کار آفرین رو اضافه کردم الان ماهیانه حدود ۴۰۰هزار تومان از حقوقم بابت همین بیمه کسر میشه و راضی هستم

  3. محمد گفت:

    بیمه ها تا چند سال دیگه کاملا بطور قطع ورشکست میشن. دلیلش هم اینه که تعداد بازنشسته ها از تعداد کارمندان و کارگرانی که درحال کار هستند و بیمه هم هستن بیشتر میشه. و این یعنی عرضه از تقاضا بیشتر میشه. و همین الان هم کلی شرکت های بیمه از جمله شستا کلی به بانک مرکزی بدهکارند.

    1. farzaminsurance گفت:

      باید به اطلاع برسانیم که در هر کاری ریسک وجود دارد. اما مثال و موارد مطرح شده توسط شما مربوط به سازمان تامین اجتماعی می شود و ارتباطی با بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکتهای بیمه گر خصوصی ندارد. شرکت شستا نیز زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *