[rank_math_breadcrumb]

کارگزاری بیمه فرزام چیست؟

فرزام با اخذ نرخ و شرایط از تمامی شرکتهای بیمه کشور برای مشتری خود، امکان انتخاب بهترین بیمه نامه از بهترین شرکت بیمه را فراهم می سازد. مشتریهای فرزام بجای مراجعه و گشتن میان انواع مختلف بیمه نامه و شرکت بیمه، حق انتخابهای زیادی را دارند و در نهایت بهترین بیمه نامه را تهیه خواهند کرد.

کار کارگزار بیمه به طور خلاصه راهنمایی و مشوت در عرصه بیمه به عنوان صنعتی پیچیده است. یک کارشناس آگاه به علوم بیمه لازم است که در کنار آشنایی با انواع خدمات بیمه، در یافتن بهترین شرکت بیمه  و محصول بیمه به بیمه گذار کمک کند. شرکت کارگزاری رسمی بیمه فرزام نیز با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر مشغول به همین نوع فعالیت است. فرزام با اخذ نرخ و شرایط از تمامی شرکتهای بیمه کشور برای مشتری خود، امکان انتخاب بهترین بیمه نامه از بهترین شرکت بیمه را فراهم می سازد. مشتریهای فرزام بجای مراجعه و گشتن میان انواع مختلف بیمه نامه و شرکت بیمه، حق انتخابهای زیادی را دارند و در نهایت بهترین بیمه نامه را تهیه خواهند کرد. کارگزار بیمه حتی امکان پیگیری خسارت مشتری خود را از شرکت بیمه دارد. خدماتی که از کارگزاری ما می گیرید رایگان و بدون افزایش قیمت در بیمه نامه می باشد.

انتخاب بیمه مناسب در بسیاری موارد برای بیمه گذار کار ساده ای نیست. بررسی بیمه گرهای موجود در کشور، نوع پوشش، سوابق و نوع خدمات آنها برای بیمه گذارها سخت و مشکل است. کار کارگزار بیمه این است که با دادن مشاوره ، این تصمیم گیری را برای بیمه گذار تا حد امکان ساده کند. او نقش نماینده و مشاور بیمه گذار را داشته و بدون دریافت هیچ هزینه ای از بیمه گذار، بهترین نوع بیمه با بالاترین کیفیت را به او پیشنهاد می کند. همچنین در صورت بروز خسارت احتمالی، وظیفه پیگیری دریافت مبلغ خسارت از شرکت بیمه گر برای بیمه گذار را  بر عهده دارد.

کارگزار رسمی بیمه با شرکت ها و موسسات بیمه در کشور که از بیمه مرکزی مجوز فعالیت اخذ نموده اند همکاری می نماید. در واقع کارگزار ارتباط بین شرکت بیمه و مشتری را برقرار می کند. او با استفاده از اطلاعات خود از بازار بیمه، مناسب ترین راهکارها و رویه ها را برای افراد و مشتریان تجاری خود پیدا می کند. کار کارگزار بیمه از موارد جزئی بیمه ای مانند انواع بیمه مربوط به افراد تا موارد کلان تر مانند بیمه های تجاری و مربوط به شرکت های بزرگ را شامل می شود.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *