[rank_math_breadcrumb]

تخفیف های بیشتر و بیشتر برای اعضا باشگاه مشتریان کارگزاری بیمه فرزام

شما اعضای محترم باشگاه می توانید از طریق تمامی خریدهای خود که از کارگزاری بیمه فرزام انجام می دهید، امتیاز کسب نموده و از امتیازات باشگاه و تخفیفات ویژه در خریدهای بعدی یا سایر فروشگاهها طرف قرارداد فرزام استفاده نمایید.

شرکت کارگزاری بیمه فرزام در راستای طرح مشتری مداری و ایجاد رضایتمندی بیشتر شما همراهان همیشگی، همکاری خود را با برندهای اینترنتی و غیر اینترنتی آغاز نموده است.

شما اعضای محترم باشگاه مشتریان کارگزاری بیمه فرزام، می توانید از طریق تمامی خریدهای خود که از کارگزاری بیمه فرزام انجام می دهید، امتیاز کسب نموده و از امتیازات باشگاه و تخفیفات ویژه در خریدهای بعدی از فرزام یا سایر فروشگاههای طرف قرارداد فرزام استفاده نمایید.

جهت مشاهده از میزان تخفیف ها و اسامی برندها می توانید به منوی کمپین باشگاه مشتریان در بالای صفحه لینک ویژه مشتریان سایت کارگزاری به آدرس: www.farzaminsurance.com مراجعه نمایید.

همچنین اخبار مربوط به باشگاه مشتریان را می توانید از طریق کانال تلگرام باشگاه مشتریان کارگزاری بیمه فرزام به آدرس t.me/bimehfarzam دنبال نمایید.

کارگزاری بیمه فرزام درکنار کوشش همیشگی خود در زمینه توسعه مستمر خدمات و محصولات جدید و ایجاد تنوع در خدمات و در راستای تقویت و ارتقاء مستمر و بیش از پیش روابط با شما مشتریان ارزنده، اقدام به راه‌اندازی «باشگاه مشتریان کارگزاری بیمه فرزام » نموده است. باشگاه مشتریان کارگزاری بیمه فرزام با شعار «تعالی مشترک برای همه ذینفعان» راه‌اندازی گردیده و یکی از زیرساخت‌های استراتژیک اجرای برنامه‌های وفاداری ارزش‌ محور برای مشتریان گران‌سنگ کارگزاری بیمه فرزام به حساب می‌آید. امید است با یاری خداوند بزرگ و همراهی شما مشتریان وفادار و صمیمی، باشگاه مشتریان کارگزاری بیمه فرزام بتواند گامی دیگر در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان ارجمند بردارد.

مفهوم باشگاه مشتریان

«باشگاه مشتریان» به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباط با افراد یا سازمان‌ها تعریف می‌گردد تا از این طریق تعاملات منظم و مستقیمی به منظور هم‌افزایی بین سازمان و گروه‌های مختلف مشتریان آن ایجاد شود. هدف اصلی باشگاه مشتریان، فعال نمودن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عمیق و عاطفی با آنهاست. به‌عبارت دیگر باشگاه مشتریان، از جمله ابزارهای جامع استراتژیکی است که موسسات مختلف می‌تواند برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده نماید.
امروزه به باشگاه مشتریان به عنوان یک زیربنای مناسب برای افزایش فراوانی تعاملات بین موسسه و مشتری از طریق ایجاد فرصتهایی برای ارتباط با مشتریان و دریافت بازخور از این ارتباط نگریسته می‌شود. همچنین هدف دیگر راه اندازی باشگاه‌ مشتری، افزایش دانش سازمان درباره مشتریان خود در جهت ارائه محصولات و سرویس‌های متناسب‌تر است. زیرا از زمانی که مشتری در باشگاه ثبت نام می‌کند، به دنبال هر تماسی که با او برقرار می‌شود، سازمان اطلاعات مفصلی در مورد علایق و ساختار تقاضای او دریافت می‌نماید.

 

مشتریان فرزام از فروشگاههای دیگر تخفیف می گیرند

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *