[rank_math_breadcrumb]

طرح « بیمه بازنشستگی تکمیلی » تا شش ماه دیگر عرضه می شود

photo_2017-04-17_22-03-07

حسن زاده خبر داد : یکی از مهمترین محصولاتی که هم اکنون در بیمه خاورمیانه در دست طراحی و برنامه ریزی است و حداکثر شش ماه دیگر عملیاتی خواهد شد طرح « بیمه بازنشستگی تکمیلی » است .

به گزارش ریسک نیوز،حسن زاده ، مدیر عامل بیمه خاورمیانه ، در بازدید از دهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه با اشاره به اینکه در مقایسه با بورس و نظام بانکی ، در سیاست های کلان تا کنون توجه کمتری به صنعت بیمه شده است ، اضافه کرد : با توجه به تکالیفی که برنامه ششم توسعه بر عهده حوزه بیمه گذاشته ، می توان از ظرفیت های صنعت بیمه در سالهای اجرای این برنامه به نحو مطلوب تری استفاده کرد. به طور مثال در حوزه بیمه های زندگی که به طور تخصصی در شرکت بیمه خاورمیانه نیز به آن پرداخته می شود ، طبق تکلیف برنامه باید به رشد دو برابری نائل شد .

    وی توجه به تولید محصولات مشترک توسط شرکت های بیمه و بانک ها را حیاتی خواند و افزود : برنامه ششم توسعه ظرفیت را پیش بینی کرده و این هنر صنعت بیمه است که بتواند جذابیت های لازم را در زمینه های مختلف بوجود آورد .

 حسن زاده در پایان اظهار کرد : یکی از مهمترین محصولاتی که هم اکنون در بیمه خاورمیانه در دست طراحی و برنامه ریزی است و تا حداکثر شش ماه دیگر عملیاتی خواهد شد طرح « بیمه بازنشستگی تکمیلی » است . این طرح با توجه به ناکافی بودن حقوق بازنشستگان اجرایی خواهد شد و کاملترین پوشش بیمه ای را در ارتباط با تعیین مستمری تکمیلی برای آنان ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *