[rank_math_breadcrumb]

چرا بیمه مسافرتی بیمه سامان را دوست دارم ؟

همه می دانند هزینه درمان در کشور ترکیه و اغلب کشورها بسیار زیاد است. این دکتر از من پرسید باید به مرکز شهر بروم و تزریق را انجام دهم . دکتر از من پرسید بیمه مسافرتی دارم؟

شما را به مطالعه داستان واقعی زیر که برای یکی از مشتریان کارگزاری بیمه ماهان فرزام اتفاق افتاده است، دعوت می نماییم:

تابستان سال 94 به همراه خانواده به یکی از شهرهای ترکیه سفر نمودم. دقیقا روز آخر سفر دچار تب و لرز شدیدی شدم. اتفاقا هتل محل اقامت که خارج از شهر بود دارای پزشک بود. به پزشک مراجعه کردم و ایشان بعد از ویزیت اعلام کرد که برای اینکه بتوانم زود خوب شوم باید چند تزریق انجام شود. همه می دانند هزینه درمان در کشور ترکیه و اغلب کشورها بسیار زیاد است. این دکتر از من پرسید باید به مرکز شهر بروم و تزریق را انجام دهم . دکتر از من پرسید بیمه مسافرتی دارم؟ اتفاقا می دانستم همراه تور بیمه مسافرتی دارم ولی همراهم نبود. جالب بود دکتر گفت از چه شرکتی بیمه دارم که گفتم احتمالا سامان. گفت اگر بیمه سامان باشد استعلام می کنم و در صورتیکه بیمه داشته باشید همه هزینه ها را بیمه می دهد. شماره پاسپورت را گرفت تا استعلام کند که در همین حین من با تلگرام از آژانسی که تور را تهیه کردم تصویر بیمه نامه را گرفتم. به هر حال با اون وضعیت بیماری روز آخر مسافرت از درمانگاه اومدند دنبالم و مرا به مرکز درمانی بردند و تزریقات انجام شد. کمی آنجا ماندم و دوباره مرا به هتل رساندند تا بعدش به فرودگاه برسم.

ممنونم از بیمه سامان که در شرایطی که توقعش را نداشتم مرا یاری نمود.

فرزام: البته می دانیم در خارج از کشور همه مراکز درمانی با بیمه سامان یا سایر بیمه های داخلی قرارداد ندارند و شما می توانید هزینه های خود را انجام و مدارک را بیاورید و پولش را با کسر فرانشیز دریافت نمایید.

شرکت کارگزاری ماهان فرزام وابسته به هواپیمائی ماهان، امکان خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی بیمه سامان را از سایت بیمه ماهان فراهم نموده است. این سامانه کمترین نرخ ممکن و با شرایط اضافه تری را به شما عزیزان ارائه می نماید.

 

مسافرین سفرهای خارجی در طول سفر خود در معرض خطرات و حوادث مختلفی قرار دارند. حوادثی که در صورت بروز با توجه به شرایط خاص خارج از کشور می تواند موجب هزینه های سنگین و دردسرهای زیادی برای آنها شود. به همین جهت بیمه مسافرت به خارج از کشور با مزایای ذیل برای بیمه گذاران ارجمند پیش بینی گردیده است:

پرداخت هزینه های درمان، جراحی و دارویی ناشی از حوادث یا بیماریهای که در طول مدت مسافرت بروز می نماید

پرداخت هزینه فوریتهای دندانپزشکی طبق شرایط بیمه نامه

پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیکترین بیمارستان و یا بازگرداندن بیمار به ایران تحت نظارت پزشکی

پرداخت هزینه های دعاوی حقوقی طبق شرایط بیمه نامه

راهنمایی و کمک رسانی به هنگام سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی

بازگرداندن کودکان به ایران در صورت فوت یا بستری سرپرست

بازگرداندن جسد به ایران در صورت فوت بیمه شده در طول مسافرت

پرداخت هزینه های عزیمت همراه به بالین بیمه شده بستری در بیمارستان

 

برای خرید بهترین بیمه مسافرتی می توانی با فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *