[rank_math_breadcrumb]

بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری را از کجا تهیه نماییم ؟

برای خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری لحظه ای درنگ نکنید و بر اساس توان ماهانه از شرکتهای معتبر بیمه خرید کنید. و سعی کنید پوشش های بیمه ای بر سودآوری پررنگتر باشد.

 

 

شاید خیلی وقت دنبال پیدا کردن پاسخ این سوال هستید:
از کدام شرکت بیمه عمر بیمه عمر و سرمایه گذاری بخرم که بهترین باشد؟

اگر به این نتیجه رسیده باشید که برایتان داشته بیمه عمر و سرمایه گذاری مفید است، درنگ نکنید از شرکتهای بزرگ و قدیمی و خوشنام خریدتان را هر چه سریعتر انجام دهید.

من یاسر کارگری، ۳۸ ساله،  مدیر عامل فعلی شرکت خدمات بیمه ای فرزام شما را به مطالعه قصه خودم در خرید بیمه نامه عمر دعوت می نمایم. امیدوارم در رسیدن به این پاسخ بتوانم به شما کمک کنم.

من لیسانس اقتصاد و فوق لیسانس مدیریت مالی هستم و الان مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکتهای خدمات بیمه ای در ایران هستم. شرکت خدمات بیمه ای فرزام یکی از بهترین فروشنده های بیمه عمر و سرمایه گذاری در کشور می باشد.

حدود سال ۱۳۹۱ ما برای شرکت هواپیمائی ماهان یک شرکت خدمات بیمه ای تاسیس کردیم. من سابقه فعالیت در بازار سرمایه و بورس را داشتم و بخاطر شرایط جذاب بورس علاقه ای به خرید بیمه نامه عمر و نداشتم . چون فرصتی برای مطالعه این بیمه را نداشتم به بازاریابهای بیمه می گفتم من خودم بیشتر می توانم با پولم کار کنم و به شرکتهای بیمه اعتماد ندارم، مگه چقدر سود می دهند. اما زمانیکه وارد حوزه بیمه شدم حتی تا سال ۱۳۹۴ به همکارانم در شرکت خدمات بیمه ای فرزام اجازه فروش بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را نمی دادم مگر اینکه خود مشتری آن را از ما مطالبه می کرد.

در سال ۱۳۹۴ با فردی بنام مصطفی منتظری آشنا شدم، که ایشان تاریخچه جالبی در خصوص بیمه های عمر و زندگی داشت. بواسطه ایشان من علاقمند به مطالعه روی انواع شرایط بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شدم و نتیجتا اولین بیمه نامه عمر را اواسط سال ۹۴ خریدم و بعد از آن با مطالعه بیشتر چند بیمه نامه دیگر را از چند شرکت بیمه دیگر خریدم.

دلایل زیادی را برای تهیه بیمه عمر دارم و افسوس میخورم که چرا سالهای قبل تر حتی مطالعه ای در این خصوص نداشتم. به هر حال الآن دارای چند بیمه عمر و سرمایه گذاری از چند شرکت بیمه معتبر هستم و به همه خوانندگان این مطالب اعلام می کنم مهم نیست از چه شرکتی بیمه عمر و سرمایه گذاری میخرید مهم اینست به اندازه توان پس اندازیتان همین الآن اقدام نمایید.

در صورتیکه بخواهید از مشاوره بنده نیز استفاده نمایید با کمال میل آماده ارائه مشاوره حضوری هستم و تمام تجربیات خود را به رایگان در اختیارتان قرار خواهم گذاشت. می توانید برای گرفتن نوبت جلسه با شماره ۸۸۵۶۲۷۹۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

امیدوارم در شرایط سلامت و توانمندی آرامش و آینده خود را پیش خرید نمایید.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


۲ thoughts on “بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری را از کجا تهیه نماییم ؟”

  1. رقیه گفت:

    واقعا چرا بیمه خریدید؟

    1. صفرزاده امیر گفت:

      باسلام،رشته تحصیلی من درمقطع لیسانس مدیریت بیمه ودرارشد مدیریت تحول می باشد.دریک جمله میتوان گفت بیمه نامه عمر وپس انداز ازنان شب برای افرادطبقه متوسط روبه پائین واجب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *