[rank_math_breadcrumb]

بیمه عمر و سرمایه گذاری را از کدام شرکت بیمه بخرم؟

من همیشه در پاسخ به این سوال ضمن تبریک به فرد سال کننده میگم، مهم نیست از چه شرکتی بیمه عمر و سرمایه گذاری بخرید، مهم اینه که بیمه عمر و سرمایه گذاری داشته باشید.

البته به این معنی نیست که در انتخاب بیمه گر دقت نداشته باشید. چرا و حتما وسواس داشته باشید. بیمه نامه یک قرارداد است و در هنگان عقد قرارداد (خرید بیمه نامه) اون هم یک بیمه نامه بیست یا سی ساله باید بیشتر دقت به خرج دهید.

 

من پیشنهاد می کنم که از بین شرکتهای بیمه اونهایی که پرتفوی بیمه ای بزرگتر و سابقه بهتری را دارند انتخاب کنید. در حال حاضر حدود بیش از 25 شرکت بیمه فعال وجود دارد. لطفا از 10 تای اول خرید کنید.

من خودم از شرکتهای بیمه پارسیان، بیمه سامان، بیمه پاسارگاد، بیمه رازی خرید کردم. البته امسال میخواستم از بیمه ایران هم بیمه عمر و سرمایه گذاری بخرم که متوجه شدم شرکت بیمه ایران در طرح مان امسال اومده مالیات بر ارزش افزوده سالهای قبل را که میگن نگرفته امسال گرفت و من پیش خودم گفتم شرکتی که داره در جدول ثابت دست میبره و هر کاری دلش میخواد بکنه چطور به یک قرارداد 20 سال دیگه میخواد پایبند باشه و دیگه ازش خرید نکردم. البته همانطور که می دانید شرکتهای بیمه ۵۰ درصد حق بیمه‌های پرداخت شده توسط بیمه گذار را نزد بیمه مرکزی ایران بیمه اتکایی خواهد بود و جای نگرانی وجود ندارد.

شرکت ما، شرکت کارگزاری فرزام در حال حاضر بیشترین پیشنهادهای خود به مشتریانش به شرکتهای بیمه پارسیان، بیمه سامان تخصیص می دهد. البته اگر از من بپرسید از بین این دو شرکت کدام را انتخاب می کنید شاید بخاطرقرارداد اخیراتکایی بیمه سامان با شرکت مونیخ ری در بیمه های زندگی، بیمه سامان را انتخاب کنم. البته همانطور که یک مثال جهانی میگه همه تخم مرغ هایتون را توی یک سبد نگذارید، پیشنهاد می کنم وقتی مبلغ مشخصی را برای خرید بیمه عمر انتخاب کردید آن را بین چند شرکت بیمه تقسیم نمایید.

 

(تمامی حقوق مادی و معنوی این مقاله به آقای یاسر کارگری   09122365086- (@yasser_kargary)کارشناس بیمه  تلق دارد)

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
farzaminsurance

farzaminsurance


۲ thoughts on “بیمه عمر و سرمایه گذاری را از کدام شرکت بیمه بخرم؟”

  1. Iraninsurance گفت:

    اشتباه متوجه شدید
    همه ی شرکت‌ها ارزش افزوده رو میگیرن منتها از سود شما بدون اینکه متوجه بشید کم می کنن بیمه ایران بعنوان بیمه مادر اولین شرط بیمه گری یعنی حسن نیت رو پایبنده و به شما دقیقا اعلام می کنه که این مبلغ رو بابت مالیات بر ارزش افزوده از شما می گیرم نه اینکه یواشکی از سود شما کم کنه. از اونجایی که مردم ما با تظاهر و دروغ ارتباط بهتری برقرار می کنند و غالبا دوست دارن خودشون که سرشون کلاه بره این میشه تعبیرشون وگرنه واقعا از بیسوادی و بی اطلاعی و باعث تاسفه که رازی و پارسیان و.. حتا با بیمه ایران مقایسه بشه.
    توصیه می کنم شما که انقدر اطلاعاتتون ضعیفه و بی اساس بجای فرافکنی درباره بیمه ایران دستور پخت قرمه سبزی رو بذارید

    1. farzaminsurance گفت:

      همه از اینکه شرکتهای بیمه شفاف سازی داشته باشند استقبال می کنند اما اینکه چند سال بعد از خرید بیمه نامه به مشتری اعلام شود که ما یادمون رفته مالیات بر ارزش افزوده را بگیریم قطعا کار درستی نیست و سبب نااطمینانی از یک بیمه نامه بلند مدت خواهد بود.
      به هر حال انتقاد از عملکرد یک محصول از یک شرکت بیمه فرافکنی نیست و بر عکس شما که سایر شرکتها مانند رازی و پارسیان را بی ارزش می دانید هر شرکت بیمه در هر محصولی باشد باید نقد شود که به سمت بهتر شدن حرکت نماید. و نظر هر کسی برای خودش محترم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *